منتديات العالم العربى عمرو البحيرى ايد وحدة نكون عرب واحد
مرحبا بكمـ so10077.roo7.biz عمرو البحيرى
لاتندم على حب عشته...حتى ولو صارت ذكرى تؤلمك فإذا كانت الزهور قد جفت وضاع عبيرها ولم يبقى منها غير الأشواك فلا تنسى انها منحتك عطراً جميلاً أسعدك
عمرو البحيرى أهلا ومرحبا بك
بحبك انا F_4hlm_7c74a42

معنا عزيزى الزائر
مرحبا بكمـ so10077.roo7.biz عمرو البحيرى
لاتندم على حب عشته...حتى ولو صارت ذكرى تؤلمك فإذا كانت الزهور قد جفت وضاع عبيرها ولم يبقى منها غير الأشواك فلا تنسى انها منحتك عطراً جميلاً أسعدك
عمرو البحيرى أهلا ومرحبا بك
بحبك انا F_4hlm_7c74a42

معنا عزيزى الزائر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ارض الاحلام فى منتديات عمرو البحيرى ايد وحدة نكون امه وحدة

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

بحبك انا

كاتب الموضوعرسالة
عمرو البحيرى

عمرو البحيرى

بحبك انا Empty
مُساهمةموضوع: بحبك انا   بحبك انا I_icon_minitimeالخميس 25 يوليو - 8:32

بحبك انا وانت المني كل الهنا والي انا في من خيرك ياحبيب عينيا انت الي ليا في الدنيا دية مفيش يا حبيبي غيرك ............. من الدنيا دي انا بتمناك ومفيش كلام يوصف هواك لو قولتلك اني بموت فيك هبقي كدة مقصر معاك حبك خلاص اصبح في دمي ومعاك يا حبيبي بنسي همي وبخاف لحسد نفسي عليك اول ما بشوفك بسمي .....بحبك انا..... صعب احبك حب عادي انت مش انسان...بحبك انا وانت المني كل الهنا والي انا في من خيرك ياحبيب عينيا انت الي ليا في الدنيا دية مفيش يا حبيبي غيرك ............. من الدنيا دي انا بتمناك ومفيش كلام يوصف هواك لو قولتلك اني بموت فيك هبقي كدة مقصر معاك حبك خلاص اصبح في دمي ومعاك يا حبيبي بنسي همي وبخاف لحسد نفسي عليك اول ما بشوفك بسمي .....بحبك انا..... صعب احبك حب عادي انت مش انسان عادي عايز احساس من نوع خاص حب جديد اوي المره دي قلبي لوحدة مش كفاية علشان بس يحس بيك عايز الف قلب معايا يقدروا علي حبي ليك.......... من الدنيا دي انا بتمناك ومفيش كلام يوصف هواك لو قولتلك اني بموت فيك هبقي كدة مقصر معاك حبك خلاص اصبح في دمي ومعاك يا حبيبي بنسي همي وبخاف لحسد نفسي عليك اول ما بشوفك بسمي
https://so10077.roo7.biz/

بحبك انا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حبيبي وانت بعيد...........خدنى بين ايديك..............محمد كمال وحشت قلبى ...........بحبك وهفضل احبك...........اتخلقنا لبعض.......................بنسى الدنيا- مجد القاسم وحياه ...........وحشتيني مجد القاسم